အင္တာနက္ေႏွးၿပီး သံုးစြဲမႈအဆင္မေျပျခင္းမွာ အပိုဆုေၾကာင့္မဟုတ္ဟု MPT ေျပာ
အင္တာနက္လိုင္းေႏွးေကြးျခင္းႏွင့္ သံုးစြဲရာတြင္အဆင္မေျပမႈမ်ားျဖစ္ေပၚေနျခင္းမွာ အပိုဆု (Bonus) ေပးျခင္းႏွင့္ မသက္ဆိုင္ဘဲ နည္းပညာဆိုင္ရာအခက္အခဲျဖစ္ေပၚေနမႈေၾကာင့္ ျဖစ္သည္ဟု ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္း (MPT) မွ ေျပာေရးဆိုခြင့္ရွိသူက ေျပာသည္။
အင္တာနက္လိုင္းအဆင္မေျပျခင္းမွာ နည္းပညာပိုင္းဆိုင္ရာ Transmission ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ အခက္အခဲသာျဖစ္ၿပီး အပိုဆု (Bonus) ေပးျခင္းႏွင့္ 3G9+ကြန္ရက္တိုးခ်ဲ႕ျခင္းႏွင့္လည္း သက္ဆိုင္ျခင္းမရွိဟု ဆိုသည္။
MPT ၏ နည္းပညာဆိုင္ရာ အဖြဲ႕သားမ်ားက အင္တာနက္ခ်ိတ္ဆက္မႈပံုမွန္အေနအထား ျပန္ရေစရန္ ႀကိဳးစားလုပ္ေဆာင္ေနသည္ဟု အထက္ပါပုဂၢိဳလ္က ေျပာသည္။
MPT ႏွင့္ Telenor ဆက္သြယ္ေရးကုမၸဏီတို႔က ဖုန္းေဘလ္ျဖည့္ သြင္းရာတြင္ အပိုဆု (Bonus)မ်ားေပးၿပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္အင္တာနက္သံုးစြဲရာ၌ အဆင္မေျပမႈႏွင့္ လိုင္းေႏွးေကြးမႈမ်ားျဖစ္ေပၚေနေၾကာင္း သံုးစြဲသူမ်ားအၾကား ေ၀ဖန္မႈမ်ားထြက္ေပၚခဲ့သည္။
ယင္းေ၀ဖန္မႈမ်ားအတြက္ MPT က အထက္ပါအတိုင္း တုံ႔ ျပန္ေျပာၾကားခဲ့ေသာ္လည္း Telenorကုမၸဏီကမူ လက္ရွိအခ်ိန္အထိ သံုးစြဲသူမ်ား၏ အခက္အခဲႏွင့္ပတ္သက္၍ တစ္စံုတစ္ရာတုံ႔ျပန္ေျပာဆိုျခင္းမရွိေသးေပ။
ေဖေဖာ္၀ါရီ ၁ ရက္က အင္တာနက္လိုင္းေႏွးေကြးေနမႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ ရင္ဆိုင္ေနသည့္ ၿမိဳ႕နယ္အမည္မ်ားကို ေဖာ္ျပကာ Telenor ျမန္မာ႐ုံးခ်ဳပ္သို႔ အီးေမးလ္ျဖင့္ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းထားေသာ္လည္း ေဖေဖာ္၀ါရီ ၅ ရက္အထိ ေျဖၾကားျခင္းမရွိေသးေပ။
ၿပီးခဲ့သည့္ရက္ပိုင္းက ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးရွိ လမ္းမေတာ္၊ဒဂံု၊အလံု၊ ၾကည့္ျမင္တိုင္၊ ကမာရြတ္၊ တာေမြ၊ သဃၤန္းကြၽန္းအစရွိသည့္ ၿမိဳ႕နယ္မ်ား၏ အခ်ဳိ႕ေနရာမ်ားတြင္ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးႏွင့္ တယ္လီေနာမိုဘိုင္းဆင္းမ္ကတ္အသံုးျပဳသူမ်ား အင္တာနက္သံုးစြဲရာ၌ အဆင္မေျပမႈမ်ားျဖစ္ေပၚခဲ့ေၾကာင္း သံုးစြဲသူမ်ားက ေျပာသည္။
7daynews
No comments