ရန္ကုန္-မႏၲေလးရထားလမ္းပိုင္းအတြက္ ကိုရီးယားေခ်းေငြျဖင့္ ရထားတြဲ ၁၀၀ ၀ယ္ယူမည္
လာမည့္ ဘ႑ာႏွစ္အတြင္း ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပိုင္းအတြက္ ကိုရီးယားေခ်း ေငြ ကန္ေဒၚလာသန္းတစ္ရာျဖင့္ ရထားတြဲ ၁၀၀ ၀ယ္ယူအသံုးျပဳမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားမွ သတင္းရရွိသည္။
ျမန္မာ့မီးရထားက အဆင့္ ျမႇင့္တင္ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ ရြက္ရာတြင္ တစ္ခုအပါအ၀င္ျဖစ္ သည့္ မီးရထားတြဲဆိုင္းသစ္မ်ား အစားထိုးေျပးဆြဲႏိုင္ရန္ ၂၀၁၆-၁၇ ဘ႑ာႏွစ္အတြင္း ကိုရီးယားႏိုင္ငံမွ ေခ်းေငြအေမရိကန္ေဒၚလာသန္းတစ္ရာျဖင့္ ရထားတြဲအသစ္တစ္ရာကို ကိုရီးယားႏိုင္ငံမွ မွာယူမည္ဟု ျမန္မာ့မီးရထား (စီးပြားေရး)မွ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးေအာင္ျမင့္လိႈင္က ေျပာသည္။
‘‘ကိုရီးယားေခ်းေငြအတြက္ လက္မွတ္ေရးထိုးၿပီးသြားၿပီ။ မ ၾကာခင္မွာ ရထားတြဲအသစ္ေတြမွာယူေတာ့မယ္။ ခရီးသည္အသြားအမ်ားဆံုးက ရန္ကုန္-မႏၲေလး မီးရထားလမ္းပိုင္းျဖစ္တဲ့အတြက္ ပထမဆံုးအေနနဲ႔ ရန္ကုန္-မႏၲေလး လမ္းပိုင္းေတြမွာ အစားထိုးေျပးဆြဲေပးမယ္’’ဟု ၎ကေျပာသည္။
အဆိုပါကိုရီးယားႏိုင္ငံမွ မွာ ယူမည့္ အဲကြန္းအထက္တန္းတြဲ ၂၀၊ အဲကြန္းမပါေသာ အထက္ တန္းတြဲ ၂၀ ႏွင့္ ႐ိုး႐ိုးတန္းတြဲ ၆၀ ကို ပထမအဆင့္အေနျဖင့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး မီးရထားလမ္းပိုင္းတြင္ ထည့္သြင္းေျပးဆြဲၿပီးပါက မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား၊ ရန္ကုန္-ေမာ္လၿမိဳင္ ႏွင့္ ရန္ကုန္-ျပည္ မီးရထားလမ္းပိုင္းတို႔တြင္ အဆင့္ဆင့္အစားထိုးေျပးဆြဲေပးမည္ဟု သိရသည္။
‘‘အခုရထားတြဲေတြက သီး သန္႔ဒီဇိုင္းနဲ႔ မွာယူရတာဆိုေတာ့ တစ္ခါမွာရင္ အခ်ိန္ေျခာက္လ ေလာက္ၾကာတယ္။ ဘာေၾကာင့္ လဲဆိုေတာ့ ဒီမွာသံုးတဲ့လမ္းက ကမၻာေပၚမွာ နည္းသြားၿပီ။ ဒါ ေၾကာင့္ သီးသန္႔မွာရတယ္။ ေစ်း ကြက္ထဲက ႏုိင္ငံတကာသံုးတာဆို ရင္ အခုသြား၀ယ္ အခုရတယ္’’ဟု ျမန္မာ့မီးရထားမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ ဦးက ေျပာသည္။
လက္ရွိတြင္ ျမန္မာ့မီးရထား ၌ အျမန္ရထား ၄၂ စီး၊ စာပို႔ရထား ၆၆ စီး၊ လူစီးကုန္တင္ရထား ၆၄ စီး၊ ခရီးတိုရထား ၂၈ စီးႏွင့္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ၂၁၅ စီးရွိၿပီး ျမန္မာႏိုင္ငံ၌ ရထားစုစုေပါင္း ၄၁၅ စီးရွိသည္။
ျမန္မာတစ္ႏုိင္ငံလံုးတြင္ ေန႔စဥ္ ရထားစီးနင္းသူ တစ္သိန္းခြဲ ေက်ာ္ရွိၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထား လမ္းပိုင္း၌ ေန႔စဥ္စီးနင္းလ်က္ရွိ ေသာ ခရီးသည္ စုစုေပါင္း ခုနစ္သိန္းသံုးေသာင္းႏွင့္ ခုနစ္သိန္းေလးေသာင္းၾကားရွိသည္။ ၿမိဳ႕ ပတ္ရထားလမ္းပိုင္း၌ တစ္ရက္လွ်င္ ၀င္ေငြ က်ပ္ ၉၅ သိန္းႏွင့္ က်ပ္သိန္း ၁၀၀ ၾကားရွိေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
Ref;7daydaily
No comments